söndag 23 augusti 2009

Tillfälligt hjärnsläpp...

Hej...undertecknad drabbades tidigare ikväll av ett ...hmm...tillfälligt hjärnsläpp kan man väl säga?! Varför? Jo, för att jag skrev något som en kommentar när det i själva verket var ett nytt inlägg... Tänkte då givetvis att nu räcker det om jag kopierar texten och sedan klistrar in men nej då, funkade inte alls; tryckte väl på fel tangent eller något... Skit samma, nu blir det nya ord istället!
Jag tycker att det ska bli vansinnigt kul med denna fotbollsstickning, att få se vad ni andra kommer att tillverka för fantastiska saker och att få lära känna nya människor med samma intressen.
Imorgon får jag hem min garnlast på 4 kg ullgarn, 80 nystan, så jag kommer nog att kasta mig över den arme Transmar chauffören som levererar paketet. Frågan är nu bara vad jag ska sticka först, tar tacksamt emot förslag. Garnet ifråga har jag köpt hos yarn-paradise.com som har ett enormt bra sortiment och jäkligt bra priser, där kan man verkligen fynda.

1 kommentar:

  1. Jag har handlat en del där också....Så jag håller med....

    SvaraRadera